Nyårsafton

Tog det lugnt på dagen igår ,började jobba kl 17:00 och slutade 21:00.  Åkte direkt hem efter jobbet och bytte om för att sen gå över till mamma och de andra, vi hade musik tema. Jag och Oscar var utkädda till Sindy och Danny i filmen Gease så gott vi kunde av de vi hade hemma. Vi åt oxfile eller fläskfile ,potatisklyftor och massa rotfrukter till varmrätt och sen kladdkaka som jag bakade innan jobbet med glass och bär. Vid 12 slaget gick vi ut för att smälla raketer som min lillebror och styvpappa hade köpt. Jag hade en bra nyårafton och hoppas att ni också hade det Gott nytt år på er!! 
\n
 
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
 
\n
 Nyårskyssen 

\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så mycket gott ❤

Svar: Ja de var de verkligen 💕
Lina Lindberg

2018-01-01 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback