Min helg

Efter jobbet i fredags tränade jag med min styvpappa och på vägen hem vart jag sugen på thaimat så jag och Oscar beställde hem, de var så gott 😋 . Efter maten gick jag och mamma en promenad med Nico och hon tog sen med han till sig för att min lillebror Elliot ville att han skulle sova hos dem. När jag kom hem till Oscar kollade vi på serie innan jag somnade på soffan.

Lördag tog vi de lugnt var och handlade lite, gick upp med julsakerna på vinden och sen gick vi på bio på kvällen och såg jumanji, den var helt okej faktiskt.

Söndag var också en lugn dag, var ute på promenad med niko och sen åkte han hem till sig, de vart tomt. På kvällen tränade jag kick and box med styvpappa. Men de har varit en bra helg trots att jag inte gjort så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback