Grillning

Hej, de länge sedan jag skrev ett inlägg nu men tänkte att jag skulle börja igen. Jag startade Denna morgon med ett morgonpass på fight fit klockan 05:50 till 06:30 gick hem och duschade innan jag sen ställde mig och gjorde frukost till mig och Oscar, de vart äggröra med bacon och en smörgås framför ett avsnitt av The 100. Så Bra serie så har ni inte sett den så tycker jag att ni ska göra det. Tog en liten powernap efter det och nu sitter jag och Oscar ute vid kungens rastplats och ska grilla hamburgare och så har vi jordgubbar, melon och vindruvor. Så skönt att sol och värme börjar komma nu, har längtat efter det:), nu är snart sommaren här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0