Tisdags fys

Var på tapiren och jobbade extra igår, de är kul att komma tillbaka och träffa alla gamla arbetskamrater igen. När jag slutade halv fyra åkte jag direkt upp till regnbågen och jobbade 16-21,så gick och la mig i sängen ganska fort efter jag kom hem.

Idag jobba jag 7-11:30,  de var skönt att sluta tidigt. Gick till jobbet idag och bruket lyssna på pod när jag går, i vanliga fall brukar jag lyssna på wahlgren och Wistam,  någon av er som lyssnar på dem?. Men idag började jag lyssna på bianca och Alice har du sagt a får du säga b, den var bra så har ni inte lyssnat på den tycker jag ni ska göra de. De har släppt två avsnitt och finns att lyssna på podtoppen. Se. 
Ikväll vart de träning på bästa gymmet. Moje höll ett fys pass, han körde olika stationer med två olika övningar som du skulle skifta mellan, 1min på varje övning två gånger innan du byte station. Det var så jobbigt, var helt slut efterråt och svetten ran men även om de är sjukt jobbigt så är de så roligt på Samma gång. Men imorgon kommer jag ha träningsvärk. 
Nu ligger jag bara och tar de lugnt i soffan, hoppas ni också haft en bra dag. 

Bjuder på en gammal bild från ett pass på fit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0