Svar på frågor

1 , Vad ditt mål med bloggen?  Hur länge har du bloggat och vad är det roligaste med att blogga? 
Jag vet Inte riktigt, de är nog att ha mina minnen sparade någonstans och att visa bilder tex från en resa eller något liknande.  Jag har bloggat i ca 6år men under en lång period var jag inte aktiv då jag inte visste vad jag skulle skriva om jag hade tappat motivationen men nu är jag på igen.  De roligaste är att man har någonstans att gå tillbaka och kolla minnen och även kunna visa och berätta för andra vad man gör och visa bilder. 

2, Vad är dina framtidsplaner ?
Jag vill resa ihop med min pojkvän , familj och vänner. Längre fram skulle jag vilja ha barn och så klart en fast tjänst som undersköterska som jag nu går på vikariat. 

3 Vad betyder vänskap för dig?
Vänskap för mig är någon som jag kan lita på ,som får mig att må bra och någon jag har grymt kul ihop med. De betyder mycket .

4 Vart jobbar du? Trivs du med ditt jobb? Vad är ditt dröm jobb? 
Jag jobbar på ett korttidsboende som kallas regnbågen Ja jag trivs mycket bra med mitt jobb. Jag älskar att få hjälpa människor på olika sätt och de får jag göra och jag har underbara arbetskamrater. Jag har mitt dröm jobb men jag skulle önska att jag hade bättre förutsättningar tillexempel större yta mer saker så att man kan hitta på mer saker med patienterna som baka eller spela spel. Haft en mysigare trädgård där man kan umgås på sommaren ,kanske haft en hund eller katt som man kan gosa med, så att de blir mer kvalitet. 

5 Vart bor du och hur stor lägenhet? Bor du själv? 
Jag bor i en 1a i Kristinehamn nära polisstationen.  Ja fast ändå inte som att min pojkvän är hos mig istället för att bo hemma hos sin mamma. 

För att ni ska få lära känna mig lite bättre tänkte jag köra några snabba om mig 

1 . Jag är är i ett förhållande , 4 år den 16 januari 2018. 
2. Bor i Kristineham med min mamma Pia ,styvpappa Jonny och lillebror Elliot. Min pappa bor i Stockholm med min styvmamma Pia (ja de heter likadant :) ) och min lillasyster Ida. 
3.  Jag älskar att träna , de är något jag måste göra för att må bra. Börja träna på fight fit för ca 4 år och jag är fastna direkt. De är den bästa träningen och de har de bästa gymmet här i stan enligt mig. 
4. Mig med 3 ord , aktiv ,glad  och omtänksam 
5. Jag har väldigt lätt för att gråta
6. Jag hatar skräckfilmer 
7. Jag fick diagnosen dyslexi i mitten av 6an , så ursäktar mig redan nu om de förekommer stavfel. 
8. Jag har en stora syster som jag inte har någon kontakt med idag. 
9.  Min mamma är min förebild och min familj betyder allt för mig. 
10. Jag älskar ost ,kokos och lakrits. 

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

👍❤️

2017-12-16 @ 10:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0