Nyårslöften

2017 har inte gett mig lika mycket som 2016 gjorde men 2017 har varit ett bra år ändå. Har fått förlängt på regnbågens korttid, sprungit action run både i Örebro och Norrköping vart i Cypern och åkte vattenskoter för första gången. Har fortsatt med träningen och känner att jag blir starkare och klarar av mer.  Var ju också och såg Danny saucedo i Stockholm. 

Hade dessa 3 som nyårslöften detta året och jag har uppnått alla mer eller mindre, så jag tänkte fortsätta att ha dessa under 2018.
1. Sätta mig själv i första hand mer och tro på mig själv. 
2. Fortsätt träna på och äta rätt/bra som jag mår bra av.
3. Skaffa massa underbara minnen med min älskade pojkvän, familj och mina bästa vänner.  
Tack alla inblandade för detta året och så hoppas vi på att 2018 blir ett minst lika bra år. Ska springa action run igen och även tjurruset som jag fick i julklapp som jag vet redan nu så de ska bli kul. Hoppas på att 2018 kommer innehålla mer reser och upplevelser. Här kommer några bilder från året som gått. 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback