Gymmet

Börjar sent idag, så sov ut och åt sen frukost framför wahlgrens värd innan jag byte om och gick till gymmet. Mycket rikigt så har jag träningsvärk idag som jag skrev igår att jag skulle ha, men de är lite skönt också. Trots träningsvärken i framsida lår vart de ben idag på gymmet men mer fokus på rumpa, baksida, insida och utsida lår, vart även lite mage på slutet. Nu blir de hem för att duscha och äta lite innan de blir att bege sig till jobbet. Hoppas ni har haft och får en fortsatt bra onsdag.


Dessa gummiband är väldigt bra man kan använda dom i mycket och de är så jobbigt. Hade de när jag gjorde "kissande hunden" och även rumplyft och de bara brinner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0