3e advent

Började inte förens kl 14 idag så tog en sväng till gymmet och körde lite ben på morgonen annars har jag bara tagit de lugnt innan jobbet.  När jag kom till jobbet gjorde jag iordning skumtomtspanacottta och ställde i kylskåpet. Efter 15:00 fikat började vi baka pepparkakor med några av brukarna och de var uppskattat vilket var väldigt kul,  så de luktade pepparkakor på hela avdelning resten av kvällen. Skumtomtspanacotttan fick de efter kvällsmaten och den var också uppskattad de tyckte den var god. Tycker de är roligt att göra något extra. Imorgon ska jag egentligen vara ledig meb ska jobba extra hos mamma, hon jobbar på en förskola.

Vart inte en sån bra bild tyvärr när jag tog på jobbet men här har ni också receptet om ni vill testa. 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback