Så himla glad!!

Igår fick jag reda på det bästa på länge! 
Jag kommer att bli godkänd i engelska 5 :) 
Är så himla glad :)  kunde knappt tro det. 
Att jag klarade det efter allt, jag som från början knappt kunde säga och förstå något på engelska och nu när jag gjorde nationella förståd jag frågorna och jag blir godkänd! Det är så himla skönt de är som en sten faller av mina axlar. 
Fick blommer av mamma, jonny, elliot och mormor igår för att jag klarade det :) 

Var även ute med mina brudar det var riktigt 
kul, Ronya var med också men hon hann dra hem innan jag tog den bilden. 



Kommentarer
Postat av: Gittan

Det är du verkligen värd. Borde varit 21 rosor. För de är oslagbart. Precis som du är💜💜💜💜❤️❤️❤️❤️.

2015-05-31 @ 23:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0