Nyårslöften

Jag ska ju också ha nyårslöften, har tänkt ut några men inte sagt vilka så tänkte  att jag kunde göra det nu. Får se hur duktig jag är i år. 

1. Gå ner i vikt! Trött på att inte vara nöjd med min kropp.
Nu ska jag komma igång med träningen igen. 

2. Bli mer bekväm i mig själv, våga mer. 
Bli en bättre person.

3. Kämpa på i skolan! Jag ska klara av och bli godkänd i matten och engelskan. Få bra betyg i vård ämnena. 

4. Börja äta bättre, så kroppen mår bra och håller sig frisk.
Så nu blir de godisförbud igen förutom högtider i en lagom mängd. 

5. Få ett toppen år  med nya och gamla vänner. 

















Kommentarer
Postat av: Ebba Sofie Andreasson

Hej Lina! Det har gått ett tag sen senast, saknar dig... Vill du höra av dig och ses någon dag kanske? Såg att du hade en liten lista på nyårslöften, alla sakerna förutom matten stämmer in på mig med! Och jag vill verkligen börja gymma, det skulle vara himla roligt om jag kunde börja gymma med dig!? Men det får du bestämma! Du kanske inte ens vill gymma med mig! Men det skulle vara så trevigt att börja umgås igen, som förr lixom♡ kram

Svar: hej ebba! Ja de var det, klart vi ska ses snart. Jasså de är ju bra då kan vi hjälpas åt att nå dom. ja de får du göra och vi kan gymma tillsammans bara kul att ha någon att göra de med, men jag kör mycket på fight fit. Ja de skulle vara kul om vi fick upp kontakten igen :) saknar dig med 💜
Lina Lindberg

2015-01-10 @ 20:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0