Alla hjärtans dag

Igår på alla hjärtans dag var jag först på badhuset med min lille bror och David på badhuset medans mamma och Jonny var på möte. Runt kl 18 var jag hemma och byte om till klänning oh tände ljus i mitt rum innan Oscar kom hem till mig och vi gav varandra våra alla hjärtans dag presenter/månadspresent som att vi har en måndad den 16 så jag fick 3 röda rosor ett halsband och en gosig filt, Han fick ett kort choklad och en munktröja av mig. Efter det gick vi ut till köket och gjorde mat tillsammans, lax och färsk pasta det vart jätte gott sen hade vi pannacotta till efterrätt som vi åt  framför en romantisk film med tända ljus i mitt rum, det vart en jätte bra/mysig alla hjärtans dag  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0