Old Times

Sitter vid datorn och kollar igenom gammlar bilder när jag plötsligt känner tårar falla ner från min kind...
insåg nu att jag fölårat och tappat kontakten med personer som betyde och betyder fortfarande sjukt mycket för mig och det kommer dom alltid att göra. Jg saknar den tiden när jag hade dom vid min sida!! jag sakanr alla våra minnen men mest av allt sakanr jag dom personerna så sjukt mycket!! Dom var mina vänner och framförallt mina bästa vänner som alltid fanns där och ställde upp för en, vi ställde upp förvarandra. Det gör så ont att jag förlårat det och att jag själv är en stor del till att de blivit så, att jag sårade och svek mina bästa vänner! :( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
jag älskar er!! klart sakanar jag fler vänner jag tappat kontakten med men dom här är extra mycket
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0