Redovisning

Idag hade jag redovisning om resa och hur det är att ha dyslexi inför klassen, jag var väldigt nervös i början så darrade på rösten och hakade upp mig men efter ett tag vart de bättre tills det vart jobbigt och jag började gråta mitt i... Så då fick jag ta några djupa andetag och sen forsätta. Det kändes bra och de var kul att dom frågade saker om de oh så, och kändes skönt att dom stöttade mig när jag börja gråta och att dom tyckte att jag var duktig. Kändes bra att många runt omkring mig vart stolta över att jag gjort det och kan nog säga för första gången att jag är rätt stolt över mig själv också. 

När jag kom hem pluggade jag lite innan jag gick ner till banken med mamma för ett möte så har nu bytt fond, efter det åkte jag och träna mamma körde mig och Ivan dit som också skulle träna dock skulle han gymma och jag köra ett pass. Jag körde kondismix+30 step det var kul jobbigt och svårt.. Så de blir nog att köra det fler gånger. När jag kom hem förhörde mamma mig på medicinen... Har ju prov på torsdag.. Hoppas att de går bra, nu ska jag sova ska upp kvart i 6 så godnatt sov gott 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0