nytt i rummet

idag hämtade mamma upp mig i karlstad när jag åkte hem från kenny, vi kollade på skor till mig men hitta inga som jag kände att jag ville ha vi åkte sen till ikea och åt  mat och handlade lite små saker. När jag kom hem hade mamma fixat i mitt rum, hon har tagit ut mitt skrivbor och satt dit en soffa och ett vanligt litet vitt bord istället vi prata om att vi skulle göra så tidigare i veckan så vart jätte glad när jag kom hem och det var klart. så såhär ser det ut i mitt rum nu och jag sitter i soffan nu och ska dricka en kopp te och slå på en film tror jag det ända som saknas nu är min älskling saknar han redan fast att vi vart hela helgen.. får vänta tills nästa helg för att träffa han igen.. men hoppas ni haft en bra helg. 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0