5-kamp

Vi håller på med hälsoaktiviter i skolan som vi ska planera själva och idag hade Rebecca sin lektion så vi körde 5-kamp, mitt lag och ett annat fick 0 poäng men det gjorde inget vi hade kul och skratta mycket. När det var klart så fick vi sluta så jag var hemma runt 2, jag tänkte då plugga direckt men vart inte riktigt så gjorde annat sen somnade jag en stund innan jag läste igenom häftet och kollade igenom frågorna. Pratade med kenny en stund också efter jag ätit men han skulle gå och lägga sig som att han går upp vid 4 varje morgon eftersom han har praktik, längtar tills onsdag när han kommer hit och sover kvar som att han har sovmorgon på torsdag. Sitter nu i min lilla soffa och ser på tv men funderar på att krypa ner i sängen istället är rätt trött. 
sov gott. 

Fick bli en oseriös bild från när jag var med Tilda och fota.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0