Best friend fore ever!!

Du är så otroligt underbar vännen du är helt fantastisk!! Du är snäll go rolig trevlig omtänksam hjälpsam stark och mycket mer du är helt enkelt bäst!!! Är så otroligt glad att du finns och att du är min vän min bästa vän!!! Vi har alltid roligt tillammans vad vi än hittar på tillsammans.
Det är du och jag mot världen!
Vi finns alltid där för varandra tröstar,stöttar och peppar varandra till att fortsätta kämpa när man bara vill ge upp! Du är så otroligt viktig för mig och du förtjänar det allra bästa, jag kommer alltid finnas vid din sida vad som än händer och vad du än väljer!
jag kommer aldrig lämna din sida!
Älskar dig otroligt mycket hjärtat
(Fast att du tar mig i andra hand ;-) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0