The weekend

Min helg har varit rätt Chill
I fredags gick jag till gymet med David de var skoj :-) glad att vi är vänner igen.
Efter de gick jag och träffa Ida och Marcus en sväng sen tog jag de bara lugnt.
I lördags jobbade jag på loppisen från 9:00 till 12:00. Efter de gick jag hem och stekte Hamburgare och satte mig sen oh jobba med no:n. Gick sen och mötte upp Ida och Markus vi gick till Coop sen hem till Ida var där ett tag innan jag åkte hem och kollade på melodifestival finalen med familjen.
Idag söndag har jag bara tagit de lugnt vart hemma försökt jobba med so:n som ska vara klart på fredag. Vid 4 var jag min lillebror på bio och såg röja Ralf som jag skrev om tidigare, den var rätt rolig helt okej faktiskt. Just nu ligger jag i sängen och kollar Facebook och lite bloggar innan jag ska försöka sova i morgon blir de gymmet med David som Ivan dissar och åker till Karlstad men sov gott.


Kommentarer
Postat av: Ivan

Inte så att jag har något val?..

2013-03-11 @ 11:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0