The day

I morse hade jag nationella no labben det gick ganska bra tror jag aja resten av dagen var som vanligt slutade 15:40. Efter skolan hängde jag med Emilia och väntade på hennes buss, när hon åkt hem träffa jag Ivan och hängde med han upp till Djurgården, vi gick till Ica för han skulle köpa glass och halstabletter med sig till David som vi sen gick till. Vi gjorde inte så jätte mycket hos David prata lite och kolla runt på internet, Ivan kollade på kläder. Vid 18:00 gick jag hem för att jag skulle till kfum och skriva klart mitt personliga brev som jag ska ha till ansökan om sommarjobb. Nu sitter jag hemma i min säng och smsar lite ska alldeles strax slå på tv och kolla på beauty and the beast som börjar 22:00. Hoppa ni haft en bra dag så hörs vi snart pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0