Last day

Ja sista dagen på lovet :-/ tråkigt men ända skönt på nåt sätt. Min sista dag på lovet spendera jag med Ivan, David och Ebba som jag inte sett på ett tag, vi gick till gymmet men Ebba gynnade inte hon kollade bara på när vi gynnade. När jag var klar gick jag och Ebba hem till mig för jag skulle ta upp tvätten åt mamma som var i stugan som vi var igår och städa. När de var gjort gick jag och Ebba till Viking David och Ivan kom också dit och åt med oss senare kom även Tilda. Vi satt på stan ett tag innan vi alla skulle dra hem. Är nöjd med mitt lov faktiskt :-D nu ligger jag i sängen och ska snart försöka sova så jag är utvilad till skolan i morgon, vi ska på teater direkt på morgon så de är chill. Hoppas ni har haft ett bra lov allihopa godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0