Känslor

Vet att jag skrev godnatt men måste bara lägga upp detta vill berätta för er. För någon dag sen eller i måndags så skrev min bästa kill kompis Ivan om mig på hans blogg som han delar med David. Det berörde mig väldigt mycket Ivan är den personen som känner mig bättre än någon annan och då menar jag verkligen det han ser på mig så fort de är något eller om jag tänker på nåt de går inte att ljuga eller dölja de för honom. Jag litar på han till 100% han kfinns alltid där för en vad som än händer vad de än är så finns han där och stöttar en, han kan man verkligen lita på. Han peppar, tror och får en alltid på bättre humör och skratta.Vet seriöst inte vad jag skulle göra utan honom är så glad att du alltid ställer upp för mig Ivan det betyder så otroligt mycket för mig, du betyder otroligt mycket för mig och hoppas verken att vi kommer hålla kontakten sen när du flyttar till Karlstad om du skulle göra det för vill inte förlora min bästa vän. De här skrev han till mig och erkänner jag börja gråta för de stämmer precis på hur jag känner och vart glad att han känner tycker så om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0