More answer

1 Vad är finaste på både tjej ock kille, rött brunt eller blont? - oj jag vet inte tycker att alla är fina :-)

2 dina 2 bästa tjej och killkompisar? (förutom Kenny) - tjejkompisarna är nog Emilia och Tilda killarna är nog David och Ivan

Hur mår du just nu? - ganska bra

Katt eller hund? - gillar båda

Panda eller åsna? - panda

Godis eller dricka? Har godisförbud så dricka iaf men dricker typ inte dricka heller.

Frukt eller bär? - båda! Tycker om båda lika mycket så kan Inte välja

Armar eller ben på gymmet? Hmm vet Inte så båda

Inne på gymmet eller ute oh springa? Har mest kört inne men vill börja springa så båda där med

Bästa träningstipset om man slutat träna? Oj svårt jag vet inte, har ju själv slutat träna för tillfället men bestämt mig för att börja träna igen! Men jag kollade på träningsbilder oh citat sen tänkte jag på hur bra jag mådde när jag träna och så också, de är väl de jag kan säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0