Answer

Här kommer några svar på dom frågor jag fått änså änge men  forstätt fråga! 
 
1 vilken sort badbollar gillar du runda eller fyrkantiga? - haha runda? 
 
2 vart vill du åka på semester? - hmm svårt vill åka till många ställen men grekland thailand 
 
3 vad är det bästa/sämsta med att sluta på södermalm? -  sämsta är att lämna lärarna och sina vänner
bästa är väl att man får göra något nytt utbilda sig till de man vill. 
 
4 sök på youtube på hilding vilding hur majs blir till bajs och säg vad du tycker - nej helst inte 
 
5 vilken hårfärg skulle du vilja ha om du inte hade blont? - hmm antagligen ljusbrunt eller mörktbrunt 
 
6 vill du på i kristinehamn när du blir stor? - vet inte men vet inte heller vart annars jag skulle vilja bo
 
7 hur mycket älskar du din pojkvän? - jag älskar han sjukt mycket 
 
8 vilken lije ska du gå på gymnasiet? - vård och omsorg i karlskoga 
 
9 kommer du sakna södermalm? - ja de kommer jag, mest lärarna och sen vännerna 
 
10 vill bara säga att du är en underbar person - Tack så mycket det är du säkert också
 
11 vad är ditt dröm jobb? - jadu jag vet inte men som jag ska gå vård och omsorg så nåt inom vården. 
 
12 vad har du gjort idag? - jag har vart med min kompis ivan till hans sommarjobb och hjälpt han sälja glass
 
13 är det sant att jorden är rund? - ja det äre 
 
14 har du haft roligt på södermalm under åren? - ja det har jag :) 
 
15 skulle du vilja ha en åsna eller flodhäst som husdjur? - haha åsna tror jag 
 
16 vad gör du? - just nu ser jag på tv och svarar på frågorna 
 
17 är det sant att du kommer flytta från kristinehamn? - nej det är det inte, kommer fortfarande bo kvar här  fast jag ska gå i skolan i karskoga. 
 
18 har du badat i år? - ja de har jag 
 
19 hur känns det att sluta kfum? - tråkigt :/ 
 
20 vad är ditt mobilnummer? - skriver jag inte ut såhär, skriv i chatten på facebook isf
 
21 vilken glass sort gillar du? -  jag gillar dom flesta
 
22 gillar du lakris? - ja det gör jag 
 
23 har du sett teen wolf?  ja en gång 
 
24 vilken är din favorit program/serie? - den serien jag följer  är beauty and the beast
 
25 vad skulle du vilja heta om du inte fick välja namnet lina? - 
 
26 kan du spela dataspel? - det beror på vad det är för spel
 
27 kommer du svara på frågorna sen`? - ja jag håller på nu. 
 
28 är himlen blå eller svart? - den kan vara båda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0