Day

När jag slutat skolan (14:00  ) gick jag direckt hem och hämta mina gym/tränings klädder och cyklade till gymmet, efter ett tag kom Carl-oscar så vi tränade lite tillsammans ett tag innan vi gick ner och duschade och tog sällskap hem. När jag kom hem åt jag mat och sen spelade sims djurliv med min lillebror. Nu ska jag sitta en stund till vid datorn innan jag ska sätta/lägga mig i sängen och se på tv. Jag fick inte mitt simkort till iphonen idag :( .  Hoppas att ni haft en bra dag
 
 (en ganska gammal cam bild)

Kommentarer
Postat av: Alice Nilsson

TJA! Jag har just nu en awesomeee frågestund på min blogg där du får fråga båda mig och Nilla NAnic exakt vad du vill, hur awesome låter inte det?! :D

I övrigt har jag mycket smink, outfits och videos på bloggen, kanske nåt för dig? KRAM!

http://anythingalice.blogg.se/2013/january/nu-kor-vi-pa-en-fragestund.html#comment

Svar: okey, ja jag kollar din och nillas blogg :)
Lina Lindberg

2013-01-09 @ 21:52:39
URL: http://anythingalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0