Hälsoaktivitet

Idag hade vi bara 2 lektioner hälsopedagogik och engelska sen lunch innan vi skulle ta bussen till Kristinehamn för att göra min hälsoaktivitet, vi var på sannabadet och körde ett corball pass. Vi vart klara med passet vid 14:00 då vi fick sluta så klassen hann med 14:35 bussen hem. Efter jag "vinkat" av dem gick jag ner till stan oh kollade på skor dock så hittade jag inga men köpte ett par adidas byxor på intersprot för 300kr. När jag kom hem kollade jag efter kläder jag ska ha på mig i morgon när vi ska iväg på katastrofdag i Karstad, när mamma sen kom hem gick jag ut i köket och gjorde hemmagjord pizza som vi sen åt framför tv:n vi kollade även på julkalendern innan jag sen gick in till mitt rum och satte mig vid datorn istället. Jag ska snart kolla så allt är klart inför i morgon innan jag ska krypa ner i min säng oh sova. 
 


 

Kommentarer
Postat av: Moa Andreasson

Fin blogg Lina! :) Kolla gärna in min med! moaandreassons.horseworld.se

Svar: tack, ja jag har gjort de du har fin blogg du med
Lina Lindberg

2013-12-10 @ 10:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0