Friday!

Idag kom mamma in och väckte mig oh sa att de var snöstorm ute och att jag kanske skulle ta en tidigare buss för att komma i tid men jag gick upp som jag brukar och tog 9 bussen som vanligt och som tur var hann jag i tid. Men när jag skulle åka hem var den sen men de gick bra ändå, när jag kom hem träffa jag Ivan och vi stack upp till han innan vi drog över till David och var där ett tag innan jag skulle hem en sväng för att äta Kina mat med Jonny oh Elliot. Oscar kom hem till mig för att vi skulle ta sällskap upp till Ivan där Tilda också var, vi satt där ett tag innan vi började kolla på en film och när den var slut skulle jag dra hem och fick sällskap med Oscar som också skulle hem. Så nu ligger jag i min säng ska strax sova som att vi ska åka ner till mormor, de ska bli kul att träffa henne igen som att jag inte gjort de på ett tag. Men sov gott alla godnatt 

På väg till bussen för att åka till skolan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0