måndag!

Idag kan man säga att det var fösta seriösa skoldagen, vi hade 3 vård ämnen idag 2 hälsopedagogik, vård och omsorgsarbeta och sen medicin på sluten sen hade vi även engelska idag. Vår lärare i medicin var jätte snäll och släppte oss 40 min tidigare idag så det var skönt. klassen känns bra också har kommit in lite mer nu och börjat prata med fler i klassen så det känns bra. just nu sitter jag i min säng och kollar på idol efter det ska jag nog lägga mig i sängen är ganska trött gick upp kvart i 6 idag för att jag skulle med 7 bussen till Karlskoga i morgon får jag sovmorgon för vår svenska lektion är inställd för att vår lärare är borta och vi har ingen vikarie än. men nu ska jag kolla på idol så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0