Way it is so hard

Varför ska de vara så svårt att tycka/vara nöjd med sig själv? Varför ska de vara så svårt att ha/få bra självkänsla ock självförtroende? Jag vill kunna vara nöjd med hur jag ser ut och ja med hela mig men jag kan är inte det :-/ jag jämför mig hela tiden med andra hur dom ser ut eller hur bra dom är på något och önskar att jag oxå kunde vara Eller se ut som dom. Samma när jag ser mig i spegeln jag trycker bara ner mig själv och ser bara fel på mig själv. Jag försöker dra in min mage hela dagarna för att känna mig smalare... :-( jag försöker att inte tänka så mycket och jämföra mig men de går inte, de är jätte svårt. Vet att de är jätte många som känner så här och inte bara att dom känner sig tjocka vissa känner så för att dom är för smala och tycker verkligen lnte att de ska behöva vara så för alla duger som de är men de är jätte svår att få bort dom tankarna. Ja de var väl de jag hade att skriva just nu hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0