My day

Idag hade jag nationella prov i so, vi fick ämnet samhällskunskap. Det gick inte så bra jag chansade mest så vi får se, har ett till nationellt prov i morgon som också är i so:n samhällskunskap så får se hur det går. Efter skolan träffa jag Ebba och David vi var hemma hos mig en stund innan vi gick till sannabadet och satt därutanför och prata och lyssna på musik efter ett tag kom Rasmus han skulle egentligen gymma men stannade med oss istället sen kom saga med hennes kille fast han skulle på träning men saga stanna med oss iallafall tills vi skulle dra hemåt. Nu ligger jag i sängen efter ha läst igenom ett bildspel om samhällsekonomi fast inget fastna av de jag läste men ändå. Längtar tills i morgon så jag kan träna som att jag Inte gjorde det idag. Aja nu ska jag smsa lite och kolla Facebook eller nåt innan jag ska försöka sova blir tidigt ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0