Karlstad

Elliot väckte mig vid 10:00 och fråga om jag ville hänge med till badhuset, jag sa nej men gick upp och gjorde havregröt till frukost,satte jag mig och kolla på film(Smurfarna) När jag bäddat sängen duschat och klätt på mig börja mamma och Jonny göra mat (spaggeti och köttfärssås) klockan var då ca 14:00, när alla var mätta och belåtna åkte vi till Karlstad för att kolla på en ny dator till mig,har haft den jag har nu sen 4an och går nu i 9an men ska egentligen gå första året på gymnasiet, den jag har nu kan jag inte göra de jag vill för den segar hakar upp sig och sånt, så vill ha en ny där jag kan ha program där jag kan fixa mina bilder bättre och sånt utan att den ska bli jätte seg som min är nu. Så vi får se vad det blir för någon:) hoppas ni alla har haft en bra dag och en bra helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0