GLAD FÖR!!

 
Har nyss duschat efter ett u can dance pass, efter passet gick jag in på gymmet och körde lite mage med Ivan som också var där, ja det var allt om de.

Glad för
Ja i din må bra bok ska du också ha en rubrik som heter Glad för,
under den ska du skriva precis vad du är glad för
TEX
* Jag är glad för att jag oftast tycker om mitt liv.
* Jag är glad att jag är frisk igen.
* Jag är glad över att jag och min kompis har rätt ut vårt bråk
* Jag är glad över att jag tränar på min självkänsla 
De är några förslag på vad man kan skriva under den rubriken, 
men vi har en till LÄNGTAR EFFTER!
 under den här kan du skriva vad du längtar efter vad du vill/behöver eller vill ha hjälp med.
TEX
* Jag vill känna tillit att jag klarar provet
* Hjälp mig att våga ringa och bjuda ut den där killen/tjejen
* Jag längtar efter att veta vad jag vill

LYCKA TILL NU!! 
 

Kommentarer
Postat av: wille

Låter bra :D

Svar: ja
Lina Lindberg

2012-09-07 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0