Filipstad!!

Idag var jag Elliot mamma och Jonny i Filipstad, det var en marknad där, det var jätte stort och de fans karuseller och sånt också. Åh så klart MUNKAR!!! jag köpte en med strösel på muumms, jag köpte också ett halsband det är en klubba :) tjejen jag köpte de av har gjort de själv, hon hade många jätte fina smycken tex ringar örhängen armband och halsband och det var klubbor kakor cup cakes oh lite annat kul. Jag tog tyvär inte med kameran så vart inga bilder :/ Men vill ni kolla in hennes blogg så heter den pinkybell.webblogg.se :) Vi laga mat när vi kom hem sen kolla jag på film med min lille bror ( den magiska leksaksaffären). jag träffa rasmus, vi var hos mig en stund innan vi gick och mötte Oscar. Ja det var min dag Hur har er dag varit? jag hoppas den har varit bra iaf :) jag lägger kanske upp en bild på halsbandet sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0