Dessa rubriker....

 
Idag på svenskan börja jag skriva på np uppsatsen :/ det är så jobbigt, man vet inte vad man ska skriva eller hur man ska börja skriva, så är det iaf för mig hur är de för er? men har iaf någon lektin kvar att skriva den på så får se hur de går.. Vi hade även slöjd idag de är iaf kul :) jag håller på att gör en tröja om jag inte redan sagt de.
Sluta 15:40 idag :/ så när jag slutat gick jag ner mot stan och mötte upp Ivan vi vänta på att Johanna skulle sluta, när hon kom så gick jag hem åt lite sen cykla jag till gymmet,när jag gymmat klart åkte jag och träffa Robert och Filip innan dom skulle med bussen hem till Filip. 
Nu sitter jag i mitt rum och kollar runt på datorn innan vi snart ska äta :) jao har inte så mycket mer att skriva just nu men vi hörs pöss 

Gammal bild :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0