Träningsverk

Har ont i armar mage idag efter igår, kunde inte äns skratta för det gjorde ont i magen. Men det är ganska gött ändå för då vet man att träningen har gjort nytta eller vad man ska säga. Nu har jag nyss ätit idag vart det spagetti och kassler. Snart ska jag gå ner till kfum en sväng och kolla lägget innan jag drar hem och lägger mig i sängen och läser eller ser på tv får se men ska iallafall lägga mig tidigt idag är trött. Får se om jag skriver nåt mer inlägg senare idag eller om jag skriver nåt i morgon men det märker ni ha det bra så länge


Kommentarer
Postat av: Sofia

jobbigt :(

Svar: ja:/
Lina Lindberg

2012-11-28 @ 09:10:46
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0