Skriva av mig

Gud jag vet inte vad det är med mig jag känner mig less på typ allt iaf idag har väl en sån dag. I skolan idag kände jag mig nästan gråtfärdig :/  och vet inte riktigt varför det kom, men när jag mår så tänker jag massa dåliga saker och de är om mig tex att jag vill vara annorlunda bättre i skolan och massa.Fler i klassen lär sig saker och sen kan  dom det nästan direkt och själv fattar jag igenting men jag försöker lyssna på vad vi ska göra och hur man gör, så var det på matten idag. Jag fattade igenting av de vi gjorde. Men vart bättre sen när jag gick till gymmet, jag ska verkligen lägga ner all tid på träningen/gymmet och så klart skolan, ja jag vet jag måste ha fritid och vara med mina kompisar också men jag vill verkligen höja mina betyg och göra alla stolta jag vill lyckas jag vill klara dom NP  och dom kommer att komma snart och just nu känns det hopplöst :( 
 

Kommentarer
Postat av: Gittan Sterner

Ja du sådana dagar har vi alla. Men du gör ju det bästa du kan. Mer kan ingen göra. Och att gå på gymet är nog bra för dig på alla sett. Just nu kanske de är de bästa. Stolt över dig är vi många som är. Du är en kämpe, och en underbar medkännande tjej. Bästa stora systern som finns.Och så gullig mot din mormor. Du är bara så bra, snäll söt rar hjälpsam duktig. Älskar dig

Svar: tack mormor älskar dig med
Lina Lindberg

2012-11-16 @ 23:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0