Sängen

Ja just nu sitter/ligger jag i sängen med pappas och Pias dator i mitt gammla rum som nu är idas. Det har varit jätte kul och mysigt att få träffa henne igen. Som jag sa förut hämtar min farbror mig i morgonbiti så ska jag vara hos dom tills söndag :) det ska bli jätte kul. Ville också passa på att på mina er om LÄNKBYTE!!?? skriv en komentar om du skulle vilja göra ett.det skulle vara roligt och de skulle göra mig glad väldigt glad. Det var all för ikväll så hörs vi på måndag igen.
En bild jag hitta på deras dator, de är min farbror och min syster ida när hon var mindre.

Kommentarer
Postat av: Gittan Sterner

Oh så rart de ser ut. Han är allt bra gullig din farbror. Ida var jätte liten där.

Svar: ja de var hon
Lina Lindberg

2012-11-12 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0