Långdag

Nu sitter jag hemma hos min farbror med familj efter en lång dag på stan, Jag och Becca hans fru var på fiskspa det var jätte kul, man stoppade ner föterna i ett vattenbad och fiskarna åt upp död hud det kittlades. Är ni sugna på att prova det så åk till södermaln i stockholm spat heter SWEET AMBROSIA. Efter vi vart där åkte vi och åt, vi åt på ett gatukök. Sen var jag och Becca och handla lite, hon handlade små saker till advenskalender till Tindra och Simon jag köpte en sten där de står älskar dig på som pappa ska få i morgon på fars dag. Nu ska vi snart äta sen ska vi bara mysa framför tv:n. I  morgon blir de att gå upp tidigt för Tindra har dansuppvisning som vi ska kolla på, det ska bli jätte kul att se, jag har med mig min kamera så kommer ta bilder som jag sen kommer lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0