Dagen..

Nu ska jag snart gå och göra mig i ordning för natten :) Jag har badhus i morgon på idrotten.. de hade vi dock idag oxå men i morgon ska vi ha isflak.... jaja gjorde de ju förra året så borde väl gå bra detta år oxå ;) får iaf hoppas. 
Idag efter skolan träffa jag Tilda min gullunge ;) vi gick runt på stan och prata tills vi träffa på Filip och hans tjej Anna då stod vi och prata med dom tills jag skulle hem. Efter de har jag inte gjort så mycket mer än ha åkt till mammas jobba kompis för att se på en kattunge hon nyss skaffat, när jag var hemma igen åt jag och satte mig vid datorn innan jag träffa Ebba som nu har gått hem. 
Åh bara för att jag kan så tänker jag vara snäll och länka Tildas blogg så ni kan  gå in oh kolla.
http://mylifein2words.devote.se/
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Älskar dig gumman!:)<3

Svar: älskar dig <3
Lina Lindberg

2012-11-06 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0