To day

USCH!! viket väder :/ har nästan regnat hela dan, det är inte kul... vill ha sol och värme :) vill ju bli brun!!
men iaf fall, sluta 14:00 idag :) då gick jag och möte upp Julia Filip och Oliver :) vi träffa Purjo.
Vi gick runt på stan :) senare träffa vi Ida en stund innan Filip skulle med bussen som gick 16:20.
När han hade åkt hem följde jag Julia en bit hem innan jag gick hem te mig, när jag kom hem tog jag 2 bitar pizza som var kvar från igår. Nu sitter här vid datorn och blogar kollar facebook och lite sånt.
Juste igår när jag var hos kuratorn fick jag en "läxa" för att bygga upp mitt självförtroende och självkänsla,
så varje kväll innan jag går och lägger mig ska jag skriva i en bok och de ska bara vara positiva saker om tex dagen och om mig. Vi får väl se hur de går me de. För ni som inte vet och de är säkert några som glömt oxå,
Men efter att David (min stora första kärlek) gjorde slut med mig så har mitt självförtroende och självkänsla blivit sämre så det är därför jag ska skriva bara positiva saker i boken för att få upp det igen. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0