DAGEN....

Idag på hemkunskapen hade vi tårttävligen, vi var indelade i 4 olika grupper som skulle göra en egen tårta:)
vi vann tyvär inte :( men men det var kul ändå. Efter hemkunskapen gick jag till gymmet :P kom hem för en stund sen, ska snart börja plugga lite no... suck men det måste göras... och så ska jag gotta mig med en kebbab talrik.  Men här är bild på tårtorna
Ni fattar nog filken tårta som jag och min grupp gjorde.


vi har gjort muggar i bilden som vi fick tillbaka idag, här är min.






Kommentarer
Postat av: sandra

Shit så fina tårtor ni har gjort! Din mugg var också jättefin :)

2012-06-01 @ 07:43:44
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Jobie

Gud va gott med tårta!! :)

2012-06-01 @ 12:27:51
URL: http://jobie.blogg.se/
Postat av: Birgitta Sterner

vilka fina tårtor:) Nu vet jag vem som får göra det här, vet du?

2012-06-04 @ 22:53:19
Postat av: Birgitta Sterner

vilka fina tårtor:) Nu vet jag vem som får göra det här, vet du?

2012-06-04 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0