Helgen i stockholm

jag han inte skriva något i söndags när jag kom hem, kom hem kvart i 11 på kvällen så gick bara och la mig när jag kom hem var så trött. har inte så mycket att skriva igentligen ni får se bilderna isället som jag tagit under helgen. bilderna kommer inte i ordning. 




Jag och lilla syster Ida


Alexandras hund coccolie 


Syseter Alexandra och pappa Kenta


vår katt Skorpan


Farmor pappa och Pia 



Vi åt tacos i lördags mumms

GODIS!!



Idas och min hand



köpte en super mario tröja här :) awsome




Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Roligt att du deltar i Veckans Blogg :)

Jag återkommer på söndag med resultat - Lycka till! Kramisar Carro

2012-06-04 @ 19:32:20
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
Postat av: sussie

Fina bilder på fina tjejer! kram

2012-06-04 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0