HEJ

Jag har inte bloggat något för det första min dator har krånglar och de andra har inte haft så mycket tid.
I fredags när jag tog examen gick ut 8:an igen som att jag gått om ett år.Jag sa hejdå till alla mina underbara vänner i 9:an gud vad jag kommer sakna dom,sa ocskå hejdå till alla lärare och fick mitt betyg som jag ändå är ganska nöjd med. När jag kom hem åt vi pizza, sen satte vi oss i bilen och åkte ner till vår stuga som ni nu vet ligger utanför Norrköping. Efter en stund fick vi besök av många  som kom för att fira min kusin Sara som tog studenten i fredags huuurrra huuurrrra.
ska lägga upp bilderna senare men som att min dator krånglar skriver jag nu från min mormors dator, men lovar att jag ska lägga upp dom så fort jag bara kan. Jo jag kommer inte blogga så mycket den här veckan för vi ska vara här i stugan resten av veckan och jag har inget internet där, så får göra några snabba inlägg när jag är här oss mormor. Men ni får ha det så bra så hörs vi pöss :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0