Orka Rubriker!!!

Ja jag tänkte skriva en lista på lite olika saker!
 
1: Hade jag fått ändra på mitt utseände/kropp hade jag viljat vart smalare, ja jag vet vad ni tänker det vill väl alla men iallafall! Hade även viljat vara vigare/vältränad. 
2: Jag skulle vilja vara mer ordentlig eller vad man ska säga och inte så klumpig. 
3: jag skulle vilja ha finare handstill. 
4: jag skulle vilja kunna vara bra på engelska
5: Önskar att jag inte hade dyselexi som gör det jobbigt och svårt i skolan!! 
6: Önskar att jag hade en bättre relation med min syster, att vi stod varandra närmare.
7: skulle vilja ha en bättre relation till min pappa.
8: önskar jag hade en bästa kill kompis som jag kunde prata med om allt och lita på.
9: Önskar att jag kämpat mer i skolan! 
10:Jag vill göra min familj/släkt stolta
11: jag vill vara lycklig och må bra.
12: jag vill vara nöjd för den jag är.
13: önskar att jag fått träffat min farfar och morfar.
14: önskar att jag stod min mamma närmare.
15: önskar att jag någon gång kunde hålla de jag själv bestämmer och lovar mig själv! 
16: Önskar jag kunde spola tillbaka tiden och ställa allt till rätta igen!
Finns massa mer jag skulle kunna skriva men ja de här får duga, ordningen kvittar skrev bara på, vill egentligen att lika mycket. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ivan

Förrädare! Jag då?! :'(

Svar: förlåt <3
Lina Lindberg

2012-12-08 @ 20:41:39
Postat av: Kusin Felicia

Måste bara flika in här som släkting o hälsa att stolt över dig o ditt fantastiska fotograferande kan du kryssa av på listan direkt! :) sen tror jag att det är en hel del med som det bara behövs att du bestämmer dig o kämpar lite för, så ska du se att det stämmer. Man måste skapa sin egen lycka har nån vis person sagt o det tror jag stämmer bra. Så, kör hårt nu med plugg o allt så ska du se. Jag tror stenhårt på dig iaf! :)

Svar: tack så mycket
Lina Lindberg

2012-12-28 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0