Grym kväll

Jag har haft det grymt kul ikväll, tack Amanda Johanna Emilia Tobbe Pontus och Moa för en grymt rolig kväll med mycket skratt!. Efter vi hade ätit var vi ute i snön jag och Pontus hade snökrig och jag försökte även kasta snö på Tobbe men gick inte så bra dock. Pontus träffa mig i ansiktet minst 3-4 gånger medans jag fick in en träff i hans ansikte, han putta även ner mig från skaterampen så att jag låg i snön sen 2 gånger! men aja det var kul bara att mitt hår stelna och vart till en stor toffs. Nu sitter jag i sängen med tjocka strumpor natt-tröja och mjukis, ska snart dra på någon film och bara mysa i morgon blir det karlstad med Johanna lägntar :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0